FACEBOOK ANNONCERING

Din målgruppe er på Facebook – målret din annoncering mod netop dem

DERFOR FACEBOOK ADS

På Facebook kan du ramme din målgruppe meget præcist med skræddersyede Facebook kampagner og Facebook annoncering.

Der findes en lang række forskellige annoncetyper og -muligheder på Facebook og vi vil sammen med dig, finde den bedste annonceringsstrategi på Facebook for dig og din virksomhed uagtet om dit mål med annonceringen er at skabe mere trafik til dit website, generere salg eller noget helt tredje.

Vi står klar til at hjælpe og rådgive dig til den rette strategi for dig på Facebook.

Hvorfor Facebook annoncering?

  • Din målgruppe ER på Facebook
  • Du kan målrette din annoncering meget præcist på Facebook
  • Facebook brugerne interagerer godt med indholdet og er vant til at interagere med Facebook annoncerne
  • Du kan lave en annoncetype, der matcher præcist det formål, du annoncerer for
  • Du får konkret data, der giver dig indsigt i din målgruppe og deres interaktion med annoncerne
  • Retargeting på Facebook performer generelt rigtig godt

Få flere fans – Likes på din Facebookside


Det er godt at have fans – du kan tale direkte til dem via dine organiske opslag, og samtidig kan de figurere som ambassadører af dit brand og din virksomhed.

På Facebook er man mere tilbøjelig til at “synes godt om” et opslag eller endda kommentere, hvis man som bruger kan se, at der allerede er mange andre der gør det.

Social proof er et vigtigt aspekt, når man taler om Facebook annoncering. Derfor er det også vigtigt at du arbejder med, at få flere likes på din Facebookside.

Annonceringstyper på Facebook

Der findes en række forskellige annonceringstyper på Facebook, som vælges ud fra det formål, Facebook annonceringen har.

Her er de forskellige annoncetyper:

  • Trafik til dit website
  • Websitekonverteringer (eksempelvis salg)
  • Opslagsengagement
  • Fremvisning af produkter
  • Likes af din Facebookside
  • App installationer
  • App engagement
  • Lokalt kendskab
  • Begivenhedssvar
  • Hentninger af tilbud
  • Videovisninger
  • Retargeting Ads på Facebook

Facebook Lead Ads

Sådan finder vi leads på Facebook

Vi anvender Facebook Lead Ads, der er et meget effektivt annonceformat, som tillader Facebooks brugere, at indsende sine oplysninger til din virksomhed på en nem og intuitiv måde.

Når brugeren klikker på “Tilmeld dig” eller “Download” er deres navn og e-mailadresse præudfyldt og klar til at blive sendt. Vi kan også bede burgeren om flere oplysninger, som de indtaster manuelt.

Vi anvender Lead Ads til at finde kvalificerede B2B Leads til din virksomhed. Det sker som beskrevet tidligere på denne side, ved at tilbyde målgruppen noget værdifuldt indhold.

Her kan du se to eksempler på Facebook Lead Ads. I den første tilbyder Innohow sin e-bog om innovationsprocesser, hvor annonceteksten siger, at DanFoss reducerede sin udviklingstid i konceptfasen af en produktløsning, ved netop at anvende denne innovationsproces. I den anden annonce tilbyder CrossWorkers sit ScoreCard til at udvælge den rette offshore-destination i forbindelse med it-outsourcing.

Herefter sendes det lovede indhold til dit lead. Denne proces anbefaler vi at køre automatisk via e-mail.

 
 

 

Tag et uforpligtende møde og hør mere om mulighederne

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om din Facebook annoncering. Uanset om den allerede kører, eller du bare overvejer at komme i gang.